زنان
زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شرگرایی کابالیستی-مصری-یونانی و شیطان پرستی زیر پوست هالیوود

. 

                رومن پولانسکی(کارگردان یهودی صهیونیست شیطان گرا) ومیافارو پشت صحنه فیلم "بچه رزماری"

 "آخرالزمان شبه دینی" عنوان نوزدهمین قسمت از مجموعه مستند "...و اینک آخرالزمان" است که ساعات 12/45 ، 19/45 و 22/35 چهارشنبه 7 تیرماه از شبکه خبر پخش می شود. در این قسمت سابقه ورود فیلم های شیطان پرستانه به هالیوود و تولیداتی که به جن گیری و نمایش ارواح می پرداختند، مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

هنگامی در سال 1969 فیلم "بچه رزماری" رومن پولانسکی برپرده سینماها رفت ، در واقع به نوعی نیمه پنهان ماه نمایان شد! یعنی در حالی که تا آن تاریخ کسی از شیطان پرستی و شیطان پرستان و فرقه منسوب به آنها خبری نداشت ، ناگهان جامعه آمریکا و هالیوود با پدیده ای تکان دهنده مواجه شدند که مثل موجود سری فیلم های "بیگانه" درون آنها رشد کرده و بزرگ شده بود و حالا با شکل و شمایلی کریه ، خود را نشان داده و از درون آن جامعه بیرون می زد. هالیوودی که تا آن روز به حضور اخلاقیات و نمادهای مذهبی در آثارش  تظاهر می کرد و به عنوان ویترین جامعه دینی آمریکا، خود را در مقابل سینمای ضد اخلاقی اروپا ، حافظ معنویت و کرامت انسانی می دانست ، اینک در برابر یک پرده دری ضد دینی قرار گرفته بود. اما به راستی در سال 1969 چه اتفاقی افتاده بود که موضوع شیطان پرستی و شیطان پرستان را به سینمای هالیوود آورد و درواقع پرده از یک سری مکنونات جامعه آمریکایی برداشت؟

واقعیت این بود که سال 1969 در تقویم ماسونی آمریکا ، یک سال سرنوشت (قرن) محسوب شده بود ، مثل 1999 یا 1966 (که رمان شیطانی "طالع نحس" در همین تاریخ نوشته شد) که همگی از اعداد و نمادهای عددی شیطان پرستانه و فراماسونی استفاده کرده بودند. در همین سال 1969 فیلمی به نام "هگزان" ساخته  بنیامین کریستن سن به نمایش درآمد که تاریخچه مصوری از رشد و توسعه علوم غریبه ارائه می داد. جالب اینکه تولید فیلم مذکور در سال 1919 آغاز شد ولی پس از مدتی به دلائل نامشخص به آرشیو رفته و نمایش آن در همان سال 1969 رونمایی گردید که فیلم "بچه رزماری" ، شیطان پرستی را به هالیوود آورد!!در واقع از این تاریخ ، ساخت نوعی از فیلم های آخرالزمانی در دستور کار کمپانی های هالیوود قرار گرفت(یا درواقع نوزایی شد) که بعدا به فیلم های آخرالزمانی دینی مشهور شدند.

در این گونه فیلم ها، یک مفهوم ظاهرا دینی در جدال دیرپای خیر و شر ، سر برمی داشت و در این نبرد کهن، فرجامی شبه دینی را برای بشریت رقم می زد. فرجامی که در کتب تحریف شده عهد عتیق آمده، به مسیحیت پروتستانی سرایت نموده و به خصوص در کتب فرقه های منشعب از آن مانند پیوریتن ها و اوانجلیست ها  تحت عناوینی همچون مکاشفات یوحنا به منصه ظهور رسیده است.

نمونه هایی از سینمای آخرالزمانی شبه دینی که در این قسمت از مجموعه "...و اینک آخرالزمان" شاهد بخش هایی از آن هستیم ، عبارتند از:"بچه رزماری" ( رومن پولانسکی- 1969) ، "دره من چه سرسبز بود" ( جان فورد – 1941) ، "به راه خود می روم"( لئو مک کاری) ، " تعطیلات از دست رفته"( بیلی وایلدر ) ، "بهترین سالهای زندگی ما" ( ویلیام وایلر-1946) ، "هملت" ( سر لارنس اولیویه – 1948) ، "همه مردان شاه" ، "طالع نحس:666" ، "هگزان" ، "پایان روزها "( پیتر هایمز-1999) ، "نشان هفتم" ، " دروازه نهم"( رومن پولانسکی-1999) ، "آیین مذهبی" و ... مجموعه مستند"...واینک آخرالزمان" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 30 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده است. منبع: وب سعید مستغاثی کارگردان و نویسنده  مستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:سینما صهیونیسم, ] [ 1:31 ] [ بنده ی خدا ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده